fredag 22 januari 2010

Besatthet

Pratade med en vän till min före detta tjej idag, också hon uppväxt i en dysfunktionell familj, och hennes ärliga åsikt om att jag börjat engagera mig så starkt för vuxna barn till alkoholister är ren besatthet. Det gjorde mig ledsen att höra. Så här blev jag behandlad av min tjej också där jag började tvivla på mig själv. Jag får inget förtroende och dom litar inte på att jag vill göra bra med endast ärliga avsikter. Javisst, jag har gjort felsteg när det kommer till min och min före detta tjejs relation pga att jag inte visste bättre men det gör mig inte till en elak person. Min ex vän gjorde felsteg hon också och jag vet att hon inte menade något illa men dom tror verkligen att jag menar illa och jag är ond som person. Nu vill jag göra något bra av det som har pendlat mellan förtvivlan och glädje under ett års tid och allt man får höra är att man är besatt *gråter*.


Gör jag A så sviker jag
Gör jag B så sviker jag
Slutar jag bry mig
så sviker jag

Förvirrad

Jag följer mitt hjärta
Jag litar på det
Jag gör det av kärlek
ALLT av kärlek
Alltid av kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar